Aangekomen in NZ!! - Reisverslag uit Grafton, Verenigde Staten van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu Aangekomen in NZ!! - Reisverslag uit Grafton, Verenigde Staten van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu

Aangekomen in NZ!!

Blijf op de hoogte en volg Savannah&Evelien

14 Januari 2014 | Verenigde Staten, Grafton

Hallo allemaal!!!

Wij zijn goed aangekomen in Auckland!! De reis verliep opzich soepel op een zieke mij (Eef) na... De turbulentie werd me even te veel denk ik! Maar gelukkig voelde ik me in Australië een stuk beter... Zijn nu in ons schattige hotel/hostel!! We hebben snel wat kant en klare noodles gegeten, nu douche en dan heerlijk slapen!! Zijn we echt aan toe! Was wel een lange reis! Jullie horen snel weer van ons met een uitgebreider verslag maar ik wilde wel even laten weten dat we veilig zijn aangekomen... Laat de leuke dingen maar komen!!

Liefs Savannah en Evelien

  • 14 Januari 2014 - 13:13

    Lenie Den Ouden:

    Hallo Evelien,
    Ik wilde je tel. nog een heel fijne reis wensen, maar ik was te laat. je was n.l. zondag al vertrekken.
    Ik heb de website gevonden om jullie te volgen, dat zal ik dan ook doen.
    We wensen jou en je vriendin een heel fijne avontuurlijke reis en geen gekke dingen doen hoor.

    Groetjes van lenie en Gerrit den Ouden

  • 14 Januari 2014 - 15:10

    Cees En Wil:

    Hallo Evelien en Savannah,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, de winterkleren kunnen uit, dus genieten van deze reis. Leuk dat jullie ons op de hoogte houden, we zijn zeer geïnteresseerd in jullie avonturen, ook omdat veel dingen herkenbaar voor ons zullen zijn. Geniet met volle teugen daar aan de andere kant van de wereld, want dit is zo uniek, dat vergeet je nooit meer.
    Veel liefs uit Egmond van Cees en Wil

  • 15 Januari 2014 - 08:43

    Willy En Theo:

    Hoi
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Lekker gaan genieten samen wat er allemaal op jullie pad komt.
    We gaan jullie reisverslagen natuurlijk volgen.
    Veel plezier daar.

    Groetjes Willy en Theo

  • 16 Januari 2014 - 09:58

    Kim Gaarthuis:

    Hoi Savannah (& Evelien),

    Strakke timing hoor, lekker 3 maanden naar de zon als het hier koud (brrr) begint te worden! Ik wil jullie vooral meegeven: geniet van ieder moment, want 3 maanden zijn zo weer voorbij... Voor je 't weet ben je weer terug in het (dan hopelijk zonnige) Nederland. Ik zal jullie blog gaan volgen, erg leuk!

    Veel plezier!
    X Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grafton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2014

Zuidereiland

10 Februari 2014

Bucket list

05 Februari 2014

Hallo luitjes

30 Januari 2014

Hellow

25 Januari 2014

Road trip!!
Savannah&Evelien

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5468

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: