Voorbereidingen - Reisverslag uit De Cocksdorp, Nederland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit De Cocksdorp, Nederland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Evelien Gieze

Blijf op de hoogte en volg Savannah&Evelien

16 December 2013 | Nederland, De Cocksdorp

Hallo allemaal,

Op verzoek van een aantal mensen hierbij toch een profiel aangemaakt op waarbenjij.nu!! Savannah en ik zullen gedurende onze reis hier onze belevenissen opschrijven..

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten vertrekken wij 12 januari naar Nieuw-Zeeland. Voor nu zijn wij druk bezig met de laatste dingen aanschaffen en regelen. Eigenlijk ben ik wel klaar voor vertrek, het wordt hier me namelijk veel te koud hihi. Maargoed nog 27 nachtjes slapen!! De tijd vliegt en het is natuurlijk ook wel leuk om deze gezellige maand nog even met de familie en vrienden door te brengen.. Er staan nog genoeg leuke en gezellige dingen op de planning!

Ik heb niet van iedereen een e-mail adres tot mijn beschikking en daarom koppel ik hem ook aan Facebook. Dus geef de link ook even door aan andere familie en vrienden die gaan facebook hebben: savannahzevelieng.waarbenjij.nu !!!!

Liefs Evelien

  • 16 December 2013 - 18:36

    Sandra:

    Veel plezier Dames!!!

  • 04 Januari 2014 - 22:47

    Colinda:

    Nog een weekje en dan groot avontuur. Veel plezier en de groeten aan tante martha.

  • 19 Januari 2014 - 13:35

    Reindert En Christa:

    Hallo Ladies,
    Wij willen jullie een heel fijne tijd toewensen in Nieuw Zeeland geniet
    er maar van en we willen graag op de hoogte blijven
    van jullie belevenissen.
    Groetjes,
    Reindert en Christa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Cocksdorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2014

Zuidereiland

10 Februari 2014

Bucket list

05 Februari 2014

Hallo luitjes

30 Januari 2014

Hellow

25 Januari 2014

Road trip!!
Savannah&Evelien

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 5485

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: