Hellow - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu Hellow - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu

Hellow

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Savannah&Evelien

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Het wordt wel weer is tijd voor een verhaaltje...
Vorige keer ben ik gestopt bij red beach, daar hebben we heerlijke nacht doorgebracht op een goeie camping! De dag daarna zijn we doorgereden naar de coromandel... Eerst naar Whitianga om precies te zijn een klein plaatsje waar de hot water thermal springs heel bekend is, daar brengen we dan ook een hele tijd door om even lekker bij te komen.. Het zijn twee verschillende Pools van heet water met allemaal mineralen!! Onze huidjes voelen gelijk weer zacht aan! We vervolgen onze weg naar de hot water beach, een strand waar iedereen op een kluitje met een schep zit te graven... Super leuk om te zien en wij hebben ook een poging gedaan; resultaat klein voetenbadje met warm water!! We slapen daar op de camping en gaan de volgende dag naar de set van de Hobbit! Super mooie omgeving en erg leuk om alle details en verhalen van de gids te horen!! Bijvoorbeeld staat er een reusachtige boom op de set die hartstikke nep is.... Heeft een fortuin gekost, maar wij zaten ook echt niet dat ie nep was! Beetje jammer dat ie niet in de film voorkomt... Na de hobbit slapen we in Cambridge! De volgende dag vertrekken we naar Rotorua, eindelijk weer een beetje in de bewoonde wereld! Maar wat een lucht als je voor het eerst de auto uitstapt... Een heleboel rotte eieren op een hoop! De eerste nacht slapen we op een camping en de volgende dag gaan we eindelijk naar Marta (mijn verre familie)! Super leuk om haar weer te zien! We gaan die dag een wandeling maken langs blue lake en hebben lekker gezwommen!!
Vandaag is Savannah hier jarig!!!!! We hebben een geweldige dag gehad!! Eerst de was gedaan (moet ook gebeuren) daarna naar de red Woods geweest daar heb ik ook de zus en haar man van Marta ontmoet! Wederom een prachtige omgeving. Daarna het hoogtepunt van de dag; met een gondel omhoog om er vervolgens met soort karretjes of te rijden! We voelde ons weer heerlijk kind! Na een heerlijke maaltijd bij de fat dog nu lekker moe in onze bedjes!! Wat was het een leuke dag :-)

Slaap lekker
Liefs Evelien en Savannah

• 30 Januari 2014 - 13:13

Ingrid@mohlmann.eu:

Wat een avonturen, klinkt super.
    Savannah gefeliciteerd in het verre Nieuw Zeeland

Groetjes vanuit Uitgeest

• 30 Januari 2014 - 20:23

Margreet:

Leuk jullie zo te kunnen volgen. Savannah van harte gefeliciteerd! Groetjes van Peter, Margreet en Marijn

• 31 Januari 2014 - 09:38

Colinda:

Gefeliciteerd Savannah met je verjaardag. Erg leuk dat jullie bij Marhta zijn geweest. Wat een avontuur. Veel plezier