Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Savannah&Evelien

18 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hii mates!

Het wordt wel weer is tijd voor een verhaaltje! Op dit moment zitten we lekker met onze voetjes in het zand op het eiland Waiheke!! Een super mooi heuvelachtig eiland! 40 minuutjes met de boot vanaf Auckland (Ik had even een teso gevoel haha)! Maar ik zal beginnen bij dag 1;
Helemaal bijgekomen van onze lange reis staan we op om Auckland te gaan verkennen! We wandelen naar de haven en het centrum van Auckland! Met uitzicht op de grote (cruise) schepen lunchen we in het zonnetje... (Hier bedacht ik me te gaan insmeren maar het kwaad was al geschied... Ik heb een heerlijk rood neusje en schouders!) vervolgens een bezoekje gebracht aan de sky tower! Met de lift naar verdieping 53; het brengt ons een prachtig uitzicht over Auckland! We vervolgen onze weg naar de winkeltjes op Queen street! Vervolgens nog naar Albert park en toen deden onze voeten zeer van al het lopen, tijd om wat te eten en daarna waren we weer dood op! Lekker slapen!
Dag 2; vandaag gaan we naar de Auckland Zoo! Lekker aapjes kijken en natuurlijk de Kiwi spotten! In een klein donker kamertje hebben we het beestje gespot... Er waren natuurlijk nog veel meer andere dieren en veel leuke foto's gemaakt! Ook erg gelachen om een nogal hyper, luidruchtige gil van een aap! Na de dierentuin gingen we (ff) liggen op onze heerlijke bedjes... Bijna te laat wakker voor onze meeting met Denice! Savannah kent Denice en we hebben afgesproken met haar te gaan eten. Alleen het volgende probleem doet zich op! We mogen nergens eten zonder ons paspoort.. Uiteindelijk toch een tentje gevonden en daarna ook een backpackers bar die ons binnen laat met ID! Daar was het erg gezellig en lekker gedanst! Daarna weer uitgeput naar huis!
Dag 3; we hadden bedacht om maar een dagje wat rustiger aan te doen.. Lekker slapen en later in de middag shoppen en chillen in Albert park! Een heerlijke middag! Vervolgens weer lekker gegeten @ elliot stables! Daar hebben ze een heel leuk concept! Je kan namelijk bij verschillende eettentjes je eten halen.. Saf gaat voor de sushi en ik neem een lekkere pasta! Na het eten gaan we naar de asociaal grote bioscoop; Wolf of Wallstreet it is! Aangenaam detail: Leonardo di caprio!! Grappige, lange en soms wat aparte film!
Dag 4; Whoehoe Whaiheke island!! Voor het eerst liggen we in bikini op het strand! Heeeerlijk zonnetje, water en prachtig uitzicht! Wat wil je nog meer...

We hopen dat het in Nederland ook een beetje uit te houden is ;-)
Liefs
Savannah en Evelien

• 18 Januari 2014 - 09:30

Hanneke:

Heerlijk meiden! Geniet er lekker van! Kijk nual uit naar jullie volgende verslag!
    Liefs x

(Ps. Gelukkig ga ik ook wat leuks doen vanavond, de vrienden van amstel!

• 18 Januari 2014 - 11:39

Pauline:

Klinkt goed Evelien :) Echt heerlijk voor jullie, staat zeker weten nog veel meer moois te wachten.