Road trip!! - Reisverslag uit Crocodile Island, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu Road trip!! - Reisverslag uit Crocodile Island, Nieuw Zeeland van Savannah&Evelien - WaarBenJij.nu

Road trip!!

Blijf op de hoogte en volg Savannah&Evelien

25 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Crocodile Island

Halloooooo!!

We zitten aan ons ontbijt in Orewa, vlakbij Auckland! We zijn in Auckland begonnen met onze road trip en in Wangerei onze eerst nacht doorgebracht; een regenachtige nacht en dag... Wel de prachtige watervallen gezien en het bos in geweest! Vervolgens naar de Bay of Islands; een tocht van vier uur over het water door het prachtige gebied maar helaas geen dolfijn gezien! Daar was het gelukkig wel heerlijk zonnig! De volgende dag naar 90 mile Beach geweest en richting de vuurtoren bij cape reinga; wat een prachtig uitzicht! Super mooi en zal ons zeker lang bij blijven.. Super gaaf om twee zeestromingen bij elkaar te zien komen! De nacht die volgde was wel enigszins dramatisch.. We werden aangevallen door muggen! Een korte nacht en zo snel mogelijk weer weg! Nu heerlijk geslapen en weer fris en fruitig om op pad te gaan! Wifi is schaars en niet gratis vandaar we er ook niet altijd gebruik van maken...

Ik hoop dat foto's uploaden lukt, vorige keer namelijk niet!